Cudny trening

vybudujte si takovou sílu, jaké je člověk schopen

Moderátoři: pascal, keba

ridick
Příspěvky: 10
Registrován: 4. lis 2007 22:45

Cudny trening

Příspěvekod ridick » 27. led 2008 22:53

Cawte takze idem nato.No chcem sa teras dostat vysie v BP SQ DL no a tak som sa rozpraval s kamaratom co tiez cvici a hovoril ze on cvicil kazdy druhy den teda ako ja ale isiel len cisto tieto 3 cviky a isiel nasledovne.BP-5x5,DL-5x5,SQ-5x5.A ked skoncil tak este raz BP-3x3,DL-3x3,SQ-3x3.A niekedy medzi to zaradil aj 4x4.Zevraj mu to celkom slusne pomohlo co vi nato?Mozno by som to aj skusil co to spravi ale rad si vypocujem najprv vase nazory.dakujem

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 28. led 2008 8:47

a jake vahy na to daval, teda aku intezitu?




"skritizoval by som, nemam co"

ridick
Příspěvky: 10
Registrován: 4. lis 2007 22:45

Příspěvekod ridick » 28. led 2008 19:38

To neviem kolko daval ale asi nie tolko kolko by dal cisto len 3x3 asi nieco ubral.Inac stoji to za skusku?Neviem no chcem sa zlepsit ale zase sa mi nechce stracat cas niecim co nezaberie.

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 28. led 2008 23:55

dvakrat ten isty cvik v jednom treninku pouzivaju trebarz rusky trojbojary, ale takto to robia IBA pre jednu disciplinu (povedzme drep,bench,drep alebo bench,mrtvola,bench a tak) ...

tak ci onak, pokial ti ide o trenink na silu a nemas sajna ze kolko sa ma nakladat, tak si radsej najdi neco ine ...

ridick
Příspěvky: 10
Registrován: 4. lis 2007 22:45

Příspěvekod ridick » 30. led 2008 11:31

JJ to sa mi paci bench,mrtvola,bench skusim to tak.Teda pohladam nieco este na nete nejaky taky trening dufam ze to nieco da.


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů