Stránka 5 z 6

Napsal: 4. kvě 2009 16:45
od stanley
a co tym akoze chces dosiahnut?

Napsal: 5. kvě 2009 8:58
od kesarak
Zjednodušení a zrychlení tréninku :) ... Mám doma DIY posilovnu a dále hledám úsporné alternativy :wink:

Napsal: 5. kvě 2009 20:02
od stanley
svalove stimulatori strecing nenahradia v ziadnom ohlade

Napsal: 6. čer 2009 18:26
od domino93
ja v posilpovani som zaciatocnik ale tak strecink na zhariatie by satcilo si dat par kol okolo posilovne poriadne vsecko natiahnut a je to oukej teda spon to je moj postup

zranenia

Napsal: 6. čer 2009 18:29
od domino93
a ktim zraneniam najlpesie sa mi osvecila tepla voda a "diclobene" gel nevem ci to nekto pozna ale je to na svalove zranenia

Napsal: 30. říj 2009 23:20
od etom
Ahoj, já to mám se strečinkem takto: Rychlá chůze do posky cca 3 minuty, poté následuje krátký strečink, který provádím švihově a po tréninku dávám strečink tahem.

Napsal: 8. led 2010 21:30
od triskaac
mne osobne sa najlepšie osvedčilo švihadlo.... takich 100-150 skokov dokáže pekne rozprúďiť krv a zahriať :) nasledne nato krátky strečing celého tela keďže dávam fullbody a ide sa na vec :)

Napsal: 9. led 2010 15:09
od Trian
pwlrtom píše:Ahoj, já to mám se strečinkem takto: Rychlá chůze do posky cca 3 minuty, poté následuje krátký strečink, který provádím švihově a po tréninku dávám strečink tahem.


Toto práve nie je najšťastnejšia kombinácia. Keď chceš zlepšiť svoju flefibilitu, tak by som na tvojom mieste zaradil dynamický strečing v rámci zahriatia sa pred tréningom. Pokiaľ máš vyrovnanú tréningovú jednotku - pomer tlaky a ťahy (agonisti, antagonisti) a vykonávaš cviky riadne, teda v plnom rozsahu pohybu, tak ku žiadnemu skracovaniu nedochádza. Preto na záver tréningu netreba žiaden strečing.
Veľa chalanov, ktorý cvičia robia len čiastočné opakovania (nie celý rozsah pohybu), majú mizerne vyvážený tréning... Preto u nich dochádza k skracovaniu šliach a potrebujú aj strečing, ktorý im musí tieto dislabancie vyrovnať.

Tu som o tom napísal krátky report z jednej knihy:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php? ... highlight=

Je tam aj reakcia na statický strečing.

Napsal: 24. led 2010 12:18
od AdyS
Ahojte mám dotaz. Od narození mám zkrácené šlachy na nohách a v mém sportu to celkem vadí, proto jsem se rozhodl protahovat se Suzukiho strečinkem. Ale nevím jestli mám před nebo po posilování? Je to celkem obsáhlý strečink na všechny části těla...

Napsal: 24. led 2010 12:26
od stanley
jednoznacne po posilovacom treninku ...

Napsal: 24. led 2010 12:36
od AdyS
Čili stačí se před posilováním zahřát, odedřít si trénink a pak se kvalitně protáhnout ok?

Napsal: 24. led 2010 12:49
od stanley
ano

Napsal: 24. led 2010 14:12
od Trian
Ked sa ti zda, ze mas skratene slachy, tak by som na tvojom mieste zaradil strecing ako zvlast treningovu jednotku a obetoval tom 15 min. rano a vecer kazdy den. Len tak podla mna dosiahnes rychle a kvalitne vysledky.
Suzukiho strecing je len zoznam cvikov, neni to system. Hlavne pri natahovani hmitaj a obmienaj strecingove cviky.

Napsal: 24. led 2010 15:12
od AdyS
Mě se to nezdá, já to vím, nohou dám slabej roundkick nic víc. A díky moc za radu :wink: s tím protahováním každej den hned začnu snad uvidím brzo výsledky :twisted: (a kopnu sparringa do hlavičky) :twisted:

Napsal: 19. úno 2010 18:36
od century
Jak pokračuješ se suzukiho strečinkem?