Stránka 3 z 3

Napsal: 3. črc 2009 21:04
od BENNY
10. Jsem už unaven slyšet lidi, co začínají s tréninkem a stěžující si, že nemohou přibrat. Ježiši, slyším tuhle sračku zas a znova! Ptal se mě na to kluk, co měřil něco přes 180 cm a vážil necelých 70 kg. Poradil jsem mu, ať jí navečer steaky a on mě poslechl. Dělal judo a byl dobrý, nasbíral několik titulů... Potkal jsem ho o 3 měsíce později a vážil 84 kg. Půl roku po našem setkání vážil už 93 kg a já jsem s ním začínal trénovat olympijské vzpírání. Trhem přemístil 136kilovou činku a za půl roku přibral přes 25 kg bez drog! V dřepu se zlepšil z 85 kg na 175 kg.

proč tomu jen nevěřím? :-) trošku to shazuje celý ten článek...

Napsal: 3. črc 2009 21:25
od Pete Permabulker
BENNY píše:
10. Jsem už unaven slyšet lidi, co začínají s tréninkem a stěžující si, že nemohou přibrat. Ježiši, slyším tuhle sračku zas a znova! Ptal se mě na to kluk, co měřil něco přes 180 cm a vážil necelých 70 kg. Poradil jsem mu, ať jí navečer steaky a on mě poslechl. Dělal judo a byl dobrý, nasbíral několik titulů... Potkal jsem ho o 3 měsíce později a vážil 84 kg. Půl roku po našem setkání vážil už 93 kg a já jsem s ním začínal trénovat olympijské vzpírání. Trhem přemístil 136kilovou činku a za půl roku přibral přes 25 kg bez drog! V dřepu se zlepšil z 85 kg na 175 kg.

proč tomu jen nevěřím? :-) trošku to shazuje celý ten článek...


Kam se hrabe Waterbury

Napsal: 7. črc 2011 9:30
od J_Dogg
Chad Waterbury píše:When should you go to failure? First, only go on non-technical lifts such as the push-up, pull-up, standing lateral raise, etc. Going to failure on a power snatch or barbell squat is too high risk, plus it's too exhausting from a recovery standpoint. Second, only train to failure when endurance is the goal. Most guys want to achieve 30 pull-ups or 100 push-ups. The only way to get there is to build endurance by overloading the smaller motor units that have the most endurance.

Training to failure is not pointless, and it can lead to muscle growth. I just don't like it applied to all the other heavier sets during your main workouts. Maximum motor unit recruitment is best sustained while lifting heavy or fast and avoiding failure.


Jen pro zopakování - jíd do selhání se může u jednokloubových cviků s lehčí vahou.

Napsal: 28. črc 2011 13:09
od Triskač
http://www.youtube.com/watch?v=y86TYYpaMoA

Teraz skušam toto.Fucking british buldog

Divné

Napsal: 19. bře 2012 22:24
od Jakub
Ale stejně je to divný, že někteří trénují svalovou partii jednou týdně (moc cviků, moc sérií, moc opakování...) a mají perfektní výsledky a bez drog! Z českých kulturistů třeba juniorský vicemistr světa Milan Šádek nebo juniorský mistr světa Lukáš topinka (rok 2009) a můžu uvést spoustu dalších... Může mi tohle prosím někdo vysvětlit? Děkuju moc

Zde je příklad tréninku právě Milana Šádka: http://www.kulturistika.net/sadkuv-treninkovy-split-1

Napsal: 19. bře 2012 22:30
od Jirkas
Tak jsi naivni ze bez drog :)

Re: Divné

Napsal: 21. bře 2012 15:54
od J_Dogg
sispja píše:Ale stejně je to divný, že někteří trénují svalovou partii jednou týdně (moc cviků, moc sérií, moc opakování...) a mají perfektní výsledky a bez drog! Z českých kulturistů třeba juniorský vicemistr světa Milan Šádek nebo juniorský mistr světa Lukáš topinka (rok 2009) a můžu uvést spoustu dalších... Může mi tohle prosím někdo vysvětlit? Děkuju moc

Zde je příklad tréninku právě Milana Šádka: http://www.kulturistika.net/sadkuv-treninkovy-split-1


A co je na tom k nepochopení? Milan Šádek cvičí už nějakých 10, 11 let, od svých dorosteneckých let závodí v kulturistice, udržuje si po celý rok dobrou formu. Klíčem k úspěchu je konzistence. Tedy nevynechávání tréninků, dodržování stravy, suplementace, stále stoprocentní zaměření na kulturistiku. Oba jsou navíc trenéři, takže z toho nevypadnou ani na chvíli. Nic je nenutí měnit zaběhlé věci, protože na ně fungují. Zařazení tréninku celého těla nebo nějakého vysokofrekvenčního splitu by jim určitě neuškodilo, spíše naopak. Zkusit přesvědčit kulturistu o tom, že by mohl zkusit nějaký VFT je boj proti větrným mlýnům. Většina řekne, že trénink celého těla je kruháč pro začátečníky, protože vůbec netuší o co jde a nechtějí o čemkoli vysokofrekvenčním ani slyšet.

Napsal: 21. bře 2012 18:49
od Jakub
ale v tom případě není pravda, když se řiká, že split bez steroidů nefunguje... tady na IF to píšou snad fšude :wink:

Napsal: 21. bře 2012 21:09
od Korba 11
Definuj co je to split a co to znamená "nefunguje"...

Pro drtivou většinu lidí je vysokofrekvenční trénink tou nejlepší podporou k získávání síly a růstu svalů. To, jestli si ho složíš jako 3x týdně celé tělo, 2x týdně vršek + 2x týdně spodek nebo i 6x týdně po partiích je vcelku jedno (i když to by nebylo nejjednodušší uregenerovat ...). Jde prostě o to, aby si danou partii procvičil víckrát, než jednou týdně. Pokud použiješ správné cviky, je na tobě jak si to rozdělíš.

Na IF se hlavně píše, že splity, kde máš partii 1x týdně jsou z dlouhodobého hlediska k ničemu - což jsou. Ne, že by nefungovaly, fungovat budou avšak výsledky budou ve srovnání s vysokofrekvenčními tréninky velmi chabé.